★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tror

Att datorn inte kommer stänga av sig mera, o varför dne gjorde det, det vet jag ej, va la för varm.
Idag har vi inget alls inplanerat förutom att kanske ta en liten tur med vagnen, annars bara ta dte lugnt, vakna irriterad o sovit dåligt o med huvudvärk så dagen den börja inte precis så bra plus en son som e lite vrång o tjurig idag. blää..
Helg nu då, men vad vi ska hitta på vet jag ej, hade först tänkt en tur te äventyrsbadet men ja hittar ej mina badkläder o det är ju ej säsong för o köpa heller, o då brukar dte kosta lite mera så tror vi hoppar det.
Kanske blir det bio för mig o sambon på söndag kväll, men är ej bestämt ännnu.. Vi vet ej hur vi vill göra, vill ju ej lämna vår älskling.. men får tänka vidare.. o se om dte går ngn bra just nu, e sugna på Änglagård 3 men har ej kollat om den fortfarande går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0