★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Och vi kollade lite snabbt på vagnar idag ...

Och vi kollade lite snabbt på vagnar idag och det blir ingen phil and teds, hade kanske kunnat bli det om deras nya hammerhead hade funnits att se o köpa begagnad men det gör den ej. Så nu i veckan blir det en tur till babyproffsen o kolla lite o hoppas den city mini 4 wheel kommer snart men börjar lämna mig mer o mer osäker på den då jag ej tror den kommer funka här på landet. Så det lutar faktiskt mkt åt en emmaljunga Nitro eller city cross igen, troligtvis en Nitro då jag vill ha de svängbara hjulen. Usch nu börjar jag bli trött på att inte hitta DEN vagnen!!!


Kommentarer
Postat av: IdaB

Välj en nitro! Skulle nog passa bäst, sväng bara hjul & allt ;) Den har du ju haft innan så den vet du ju att du gillar ;) Skulle du inte kunna tänka dig en baby travel annars? Dem verka ju bra!

2011-02-06 @ 07:53:58
Postat av: Caroline

Hejsan!

Tyvärr har jag inte gått på grusväg med vagnen än. Men snart så, snön håller på och smälter för fullt! Däremot långpromenad har jag testat och det fungerar alldeles utmärkt.

Hoppas du hittar den vagnen som passar dig bäst!

/Caroline

2011-02-06 @ 13:24:24
URL: http://caroline-thisismylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0