★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nu

eller snart iaf beger ja o Kewin mig ut på en promenad, va så jäkla skönt igår o komma ut fast att det va svinkallt..
Tror jag måste använda en tjockare mössa o halsduk plus införskaffa en åkpåse te kewin, filten håller lixom inte så bra, o fast att han har overall på sig så blir han ju kall när han sitter still så ska kika lite på tradera o blocket idag o se vad jag hittar :)
En 5 kilometers lång promenad blir det, vi tar en promenad som jag ej gått sen ngn gång i somras tror ja.. De har ställt bilådor eller va dte heter jämte vägen men sover de väl?! Så då vågar man kanske gå där för på sommaren nej tack, trist då det är en mkt fin runda :)
Men först ska dte bli ljust ute innan vi ger oss ut i kylan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0