★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nackspärr

Vid fem imorse när jag skulle på toa så bara knäckte det till i nacken o så kom den j*vla värken :(
Fy fan va ont det gjorde, bara skrek rakt ut när det va som värst o grät. Åhh varför just nu .. ??
MEN sambon va hemma med sonen o sen skussa han honom te dagis o sen åkte han o jobba o sen hämtar han honom o då hoppas vi att jag e så pass bra att han kan åka o jobba de två sista timmarna..
Jaja vi håller iaf tummarna. Får bli mkt vila o så har jag en av Kewins filtar runt nacken för värme.

Upptäckte oxå igår att det va blött på toalett golvet så då läcker toan utan att man behöver luta sig bak mot den.. så bara o ringa jarälvs o vad det verkar som så kommer dem idag o kollar på det, antingen blir det bara o byta ngn gummi "sak"  eller hela toaletten, när sånt händer e man glad att man hyr ;)

Och till råga på allt annat så stannade mopeden igår så fick gå en 2 km med moppen, hämta sonen o ställa moppen o så fick sambon komma o hämta oss o köra hem oss sen senare hämta moppen, e troligtvis ngt med batteriet men går o kicka igång den :)

Bara itur för mig just nu :(

MEN nu ska allt ordna sig till fredag eller ja helst imon då jag måste packa inför vår helg i Ljungby.
Men återstår o se hur dte blir..

Nu intar jag sängen för att vila lite..

Ja och om ni kollar längre bak i bloggen så är det massor av bilder som ej syns o dte beror på att pixbox där jag hade mina bilder är nedlagd, dum som man va ladda man upp bilerna på bloggen genom dem. Det får se ut så för jag kan ej göra ngt åt det, vet ju ej vilka bilder det ska va vart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0