★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ligger i sängen och ska äntligen sova. Har...

Ligger i sängen och ska äntligen sova. Har haft en fullspäckad dag:) först ner o ta prover på vct men hann inte för det va för mkt folk, plus vi skulle till Eldsberga och hämta en tripp trapp stol till Kewin då han e så pass stor så han ej behöver krypa i och ur stolen hela tiden. 200 kr så det är som hittat:) sen hem och imon biltema för o köpa mörkt lack så stolen blir snyggare och mörkare:) sen vid halv fyra kom ngn syster med familj. Och nästan direkt åkte vi ont havet. Vilshärad blev det:) mkt skoj hade barnen o vi med:) jag tog mitt första dopp:) härligt va det plus Kewin badade oxå med mig då tillsammans med john och sin mamma. Sen pizzerian i Gullbrandstorp för o äta. Hem och jag och malin tog med oss Kewin och philip i vagnarna för o få iaf Kewin och somna. Det gjorde han. Blev en lång och svettig promenad. Imon blir det borås djurpark:) kameran följer med:) GOD NATT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0