★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Dagen

Börjar väl inte så jätte bra, huvudvärk som sitter o ej vill försvinna..
Får vila sen efter middag när Kewin ska sova lite.

Har oxå beställt hem en massa från apoteket idag, gick på ca 500:- va tabletter mot mensvärk, levaxin mot sköldkörtlarna, o så p piller som jag snart ska börja med o så lite annat personligt.. Blää o va dyrt det ska va med läkemedel :S Men måste man ta dem så måste man..

Fint väder idag oxå. 10 plus är det ute i solen just nu men blir nog varmare framåt em, och sen när sambon kommer hem från jobbet så tar jag mig en promenad med Zima. Hade Tirill med mig igår men aldrig mer, promenaden blir dubbelt så jobbig då hon drar hela tiden...

Fick färdigt Kewins gunga igår eller rättare sagt gungställning o det blev riktigt bra, och så fick vi hem en ny sandlåda o den har han redan invigt, det hade han bråttom med ;) Han som älskar o leka i sanden.. Super nu när man slipper ha katterna springades i den o göra sina behov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0