★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ibland blir man trött

Ibland blir man trött på sig sj. Va på väg till bussen och möter sotaren och hejar på honom och går vidare men tänker inte mera på det och går vidare. Men han stannar och fråga om det inte är vi som bor i det stora gula huset. Jo säger jag och han sa det är idag han ska sota hos oss och jag säger att nej det är inte förrän i oktober. Hmm, på hans papper står det idag men jag är säker. Bara o ringa arne och be han ge sotaren våran nyckel som de har. Så får hoppas det går bra. Hem sen o kolla på papprena vad som är rätt. Men säkerligen har jag för andra gången tagit fel när han ska komma. Blä, men nu sitter vi iaf på bussen in till stan, trodde Kewin skulle sova vid detta laget men tydligen inte;) han sitter i vagnen o myser:) ska in o kolla o prova vinter jacka till sötungen <3


Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, vad göres? :)

2010-09-30 @ 13:20:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-09-30 @ 13:40:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0