★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Svar till Therése

Av vagnarna Emmaljunga City Cross, Nitro och Ozone så rekommenderar jag mest en Nitro,

Ozonen är dum med fällningen av sittdelen, då det ej är samma som på de övriga el vagnarna som man drar i handtag på sidan eller i ryggstödet, utan man måste stå bakom den och dra i två sk rep, nja inte rep utan ngt plast, iaf mkt krångligt, o vi va dumma o drog bara i det ena, va mkt smidigare så, men så fick vi oxå lämna in den o de fick byta hela den delen.. Plus att vår son blev mkt varm i den, är ingen luftning i den.

City crossen har ju samma som nitron så där e inge fel på sittdelen o egentligen inge fel alls på den, men jag gillar Nitron bäst då det är mkt smidigare med svängabara hjul, man tar sig så mkt lättare fram i stan o i butiker mm, o lättare då ja åker buss o svänga runt, men annars e cc underbar oxå :)) om du nu hittar rätt vagn, ja köpte först en begagnad city cross o den gilla ja, o då tänkte ja att ja men ja köper en helt ny istället o får en finare färg ( den andra va paltina, grå/svart) köpte i silver check, men den va inge gung alls o stel i körningen, men så testa ja min syster city cross o på den e det super mkt gung o det är samma årsmodell som min silver check ja köpte ny. varför dte skiljer vet jag ej, men jag gilla när det va mer gung, så mkt lättare o köra. så ska man ha en city cross så rekommenderar ja att köpa begagnat då de är mer använda o inkörda ;) Men prova helst först om du kan.

Men för att summera så ja Nitron e klart den bästa om man bor o är mkt i stan annars e det City Crossen, Ozonen går helt bort..

Hoppas du fått ngt vettigt svar, annars e det bara o skriva igen, svara i ett inlägg o hoppas du läser min blogg igen då du ej hade ngn blogg.. Men kom på ja kunde mejla dig ;) Men länkar hit så kan andra oxå läsa va ja tycker !!!

Kommentarer
Postat av: fia

Långt svar :)

2010-10-04 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0