★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Gott

Nu har vi ätit god mat :) Blev klyftpotatis med rotfrukter i ugn och till det flintastek o ädelostsås :)
Riktigt gott..

Imon får vi besök av kewins farmor , hans faster Maria o Stian. Sen hoppas vi Tias kommer hem i tid så vi hinner åka o handla.

På tisdag ska vi tbx te barnkliniken för o göra ett återbesök till för o kolla så att allt e bra me hdonom, men vi har inte märkt ngt med honom så ska nog inte va några fler besök sen :) Sen den 12 tror ja ska vi på 15 månaders kontroll, ska bli spännande o se hur mkt han väger o hur lång han e.

Har hänt en hel del på sista tiden, därför ja ej skrivit så mkt då det är extra jobbigt :/ Men vi tar oss igenom det o det känns bättre för varje dag som går ♥

Har fått vagnen såld, eller ja ska lämna den på onsdag , men har inte hittat den ja vill ha ännu :/  Hade hittat en på blocket men så såldes den precis när ja hittat en köpare te min :/ O en annan finns ute fortfarande men inge nr o ringa o hon svarar ej på mejl, men kan ju alltid hoppas att den finns kvar o hon mejlar snart :)

Ne nu blir det tv men hela familjen o sen sova ♥


Kewin på sin fina traktor :)


Nytagen bild för några minuter sen =))




Kommentarer
Postat av: Ida

Lessamt att höra.... skickar en kram, efter regn kommer sol!

2010-10-02 @ 22:35:06
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: malin

Woho! Vad fick du för den?? Vagnen alltså;)

2010-10-04 @ 09:08:00
URL: http://suomenhevonen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej =)

Jag undrar vilken Emmaljunga vagn du rekommenderar mest. City cross, Nitro eller Ozone? För och nackdelar och så vidare.

Är helt villrådig om vilken modell jag ska ha och såg att du haft alla tre så jag tänkte att jag kunde iaf fråga.



Hälsningar

Therése

2010-10-04 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0