★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Motion :)

Nu har ja o Zima varit ute o gått en runda, såå härligt ;) Månen lyste o det va helt lugnt o stilla förutom bilarna som kom på e6:an o gamla. O så en skördetröska eller liknande som va o körde i skogen.
Så nu ska vi försöka komma ihåg o ha tid o göra detta varje kväll, blir tråkigt nog samma tur varje kväll då ja ej vill gå i skogen. Kan ju hoppas man hittar annat hus där det finns bättre vägar o gå på.

O de planera vi haft går ej som vi vill då inget blir *ledigt* så får bli detta andra istället, e ju bra under tiden vi letar. Blir säkert bra, eller det kommer med säkerhet bli bättre än va det är nu.

Så har Kewin blivit förkyld :( O ja börjar oxå bli det, får la hoppas att mitt ej bryter ut , utan stannar som dte är nu :) Men hoppas kan man bara göra..

Nu ska ja kolla lite på internet sen blir det soffan resten av kvällen, o sova senast halv tio, e sååå trött idag..


TACK för att ni finns.
Alla mina läsare, nämner inga så är ingen glömd, men det finns många som verkligen bryr sig.
Min familj, inga nämnda hör heller men ni vet vilka ni är ♥
Betyder super mkt ♥

Saknar min syster med familj så otroligt mkt ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

hehehe du menar nog en skogsmaskin som körde i skogen=P typ skotare eller skördare =) hehe

Visst är det skönt att få gå med hunden ensam =) ? en annan passar på å njuter när man hinner gå en liten runde med kusinen när hon väl är hemma..

Och jag förstår hur du känner dig med husletande=/ en annan letar febrilt efter en gård till oss så man slipper flytta till finland..gubben har ju en sjuhelsickes med maskiner här och dom får knappt plats där vi bor nu..Men men som de brukar säga..Det löser sig så småningom=) och det är väl tur det=)

många styrkekramar till dig/er

2010-11-15 @ 21:13:56
URL: http://thesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0