★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

egentligen

Skulle jag fixa klart bloggen men mina ögon säger nej, orkar knappt hålla dem uppe, så får bli ngn annan dag, kanske imon om ja orkar. Den ser iaf ok ut nu, lite trist, inga färger, men kommer ej heller på hur ja ska gå vidare, har några små fel som måste göras men det får bli senare.

Kewin sover, han somna lite innan sju, han har börjat vilja sova tidigare nu den sista tiden, sen om det är för att det är mörkt o kallt ute , vet ja ej.. Men gör inte mig så mkt, bara han kunde ta sovmorgon lite då o då ;) Idag gick vi upp halv sju, dte är dne normala tiden för honom att stiga upp.. blää säger jag, men nu har man vant sig.. Det trodde man inte innan man skaffa barn o sov till elva tiden eller längre, då va man ju helt död om man gick upp innan nio... hehe. ja som det kan ändras..

Ne nu blir det tv o ngt som ja har inspelat, antingen ridsport eller så kollar ja snabbt igenom dansbandskampen som ja spelar in o som fortfarande spelas in.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0