★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Utmaning :)

Läste Idas blogg och tänkte ja skulle härmas ;)

Man ska se bakåt i tiden, i bloggtiden, och leta upp sin bild nr 10 man lagt upp! Jag utmanar alla som känner sig manade att göra detsamma! Kommentera gärna om du gjort det, så kan jag gå in och kika sen!

Det blev en bild på den underbara söta brosone Ella, Nu är hon 2 år o 4 månader stor tjej, men här ack så liten, busig o alldeles underbar.. Kommer igåf just va som hände när de va här o hälsade på, jag, mattias broder, alva o Ella åkte till gbg till Liseberg o hade en rolig dag o åkte karuseller, och jag kom ihåg känslan av att få köra barnvagn, det man längtat efter så länge :) Underbara Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0