★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Hemma ♥

Men saknar familjen såå mkt ♥
Men snart så kommer vi träffas ofta ;)
Ska nämligen söka en utbildning där o plugga till undersköterska, eller iaf som det ser ut nu, får ju inge jobb så kan lika gärna plugga..  ska ringa dem imon o höra och ringa csn o försäkringskassan o ljungby kommun om dagis plats, be dem skicka hem papper så vi kan skicka in :)
Datorn funkar för stunden men hur länge dte vet vi ej. så ska kolla allt snabbt nu sen blir det sängen för min del. blev ju uppe halva natten tills idag då kewin spydde :( Troligtvis magsjukan :( Men nu e han bättre. spydde tre inatt o en direkt efter han vaknat sen inge mer, men han har feber. har sovit bort nästan hela dagen oxå, skönt så han vilar så han blir frisk..
massa bilder har jag, men vågar ej lägga in dem på datorn ifall den kraschar helt. så det får vänta ett tag te tills den e fixad..

Kommentarer
Postat av: tina

håll tummarna för att de startar omvårdnadsutbildningen snart igen då, de har startat 2 klasser på 1 år nu och har haft stora problem med både ekonomi, lärarresurser och lokaler så de blir kanske ingen ny klass fören om 1 år.

csn är lättare via nätet:) bara fråga om du vill veta..

2010-05-24 @ 21:41:19
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så roligt att du ska börja plugga!:) det är alltid rätt att skaffa sig en ordentlig utbildning, det har jag lärt mig nu;) Men vart ska ni bo?

2010-05-27 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0