★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Liite för stort ;)

Beställde ju hem tre snygga t shirts till Kewin i strl 86 som jag tänkte han skulle ha i sommar men de är ju så stora :p SÅ de kommer han säkerligen inte kunna ha, eller han komme säkert kunna ha dem men som klänningar.. hehe :P så ska beställa nya fast vet ej om ja ska ta strl 74 eller 80 då de e så pass stora *enligt mig* Men ska behålla de jag redan fått då han kan ha dem sen, e ju så fina ;)
Idag blir det stan med sambon o sonen, ska köpa en ny go go till kewin, ifall han blir av med sin andra på ngt vis. bra o ha två snuttisar ;)
Sen ska ja kolla skor både till mgi o pojken, men vet ej om jag ska vänat med att köpa till Kewin, han står ju upp mot saker men ej sj.. kanske man ska vänta te han går..
När köpte ni första skorna? Kunde de gå då ?  Och nu när vi ska köpa så blir dte troligtvis ett par typ sneakers o ett på sandaler till sommarens varma dagar..
Jaha kewin sover nu, somna halv nio i mitt knä, ville ju upp kvart i sju idag :O Galna unge, har ju en mamma som vill sova. men inte han !!!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har inte köpt några skor till tindra ännu men det är dock dags för det nu då hon går helt och hållet själv..men visst sitter hon bara i vagnen när man är ute så kanske det inte är lönt att slänga ut pengar på ett par skor.bättre att vänta tills hon är 1½ eller nåt sånt..visserligen så är hon 14½ månad nu men men tiden går fort så snart så kan man nog köpa dojjs=) känns kanske ingen mening med att köpa ett par skor som inte sliter på och som de inte kan ha så länge=/ då de växer så de knakar..men det är upp till var och en att bestämma när det är dags att köpa småskor..=)

2010-03-20 @ 15:56:42
URL: http://thesparkle.blogg.se/
Postat av: ida

Hedvig fick sina första skor när hon va runt 6 månader, mest för att liksom ha nåt på fötterna när hon åkte i vagnen. =)

2010-03-20 @ 18:16:12
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: tina

elias fick sina första skor för två veckor sen, bara en onödig utgift ännu så länge vänta till han går utmed möbler men innan han går utan stöd så är det rätt lagom att börja kika kan jag tycka... rek verkligen att börja med en stadigare sko, altså med mer stöd i ankeln till han går bra själv, gulliver har fina skor till överkomligt pris, gav 250kr för elias skor... finns i många olika affärer, här i stan finns de både på narvens o hemköp... :)

2010-03-20 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0