★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jippie ;)

Köpte nya blöjor och det är de gamla e tbx igen :) Fast att de sa att det bara va trycket som va borta och att kvaliten va den samma så tycker inte jag det likaså många andra.. Men nu så e dem tbx :)) Underbart ;)
Nu blir det internet en stund sen tidig säng gång då Kewin tänkte han skulle upp vid fyra i morse, men fick han till slut o somna om när han kom till min säng, men jag sover inte alls gott då han ligger jämte, får så jäkla ont i ryggen då jag spänner mig :/ Plus att det blir för varmt då både han o ja e varma .. Mysigt men sover bäst i våra egna sängar :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan!



Håller med dig att blöjorna absolut inte är de samma som tidigare. Min dotter går och drar i blöjan och vill inte ha den på sig. Den besvärar henne och igår grät hon och skrek: Byta, byta!!!Jag tycker minsann att den nya inte är så mjuk och skön som den "gamla" var. Nu funderar jag på att byta märke, men till vad???



Mvh Eva

2010-03-17 @ 07:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0