★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jag som hade så många planer för dagen !!!

Men så ska det va grått, kallt o regna 
blir man absolut inte på bättre humör..
Men nu ska snart ja o sonen äta middag, får se om det blir samma mat för honom som för mig, om ja orka laga ngt. Spännande ;)
Ifa ngt bra e att åkpåsen har kommit så när Tias kommit hem far jag ner till Konsum o hämtar den och passar på o handla lite mat, men såg att coop forum hade massa extra priser o gott, men får bli konsum då det regnar som sagt, men får hoppas på bättre väder imon. Kanske blir dte en tur te stan då ?! Eller så blir det stanna hemma o städa i trädgården som jag började med igår.. trist när man inte ens kan va ute. eller kan kan jag väl men synd om Kewin som måste sitta under regnskyddet i vagnen :( Så vi skiter i dte o har en heldag inne, ska dammsuga sen oxå. o kanske damma o torka golv, får se va ja orkar..
Ne nu en hungrig pojke då han ej fått ngt sen frukost..
Ja glömt o skriva ju. hittade knappt ngt på gekås. bilder kommer senare.. har ej orkat med så mkt de senaste dagarna, o sen köpte tias en gå vagn till kewin igår. billig på öb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0