★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Blir bara så jävla trött!!!

NU börjar tjatet att man ska  börja leta efter jobb o sen jobba så fort jag kan så vi får in pengar, och att fixa dagis plats till Kewin, men vem har sagt att vi behöver pengar, vi har ALDRIG lånat pengar från dem och inte klagar vi om pengar, iaf inte till dem, undra då va de har för rätt o tjata om detta hela tiden, samma när ja va gravid i början att jag skulle leta jobb ?! Men HALLÅ jag e gravid o hur lätt e det att hitta jobb då, och nu hur många jobb finns det egentligen? Ja en del kanske men man måste kunna jobba där, tex elektriker ?! Ehh nej det jobbet får jag nog inte..
Plus att jag vill ej sätta Kewin på dagis så här pass tidigt. iaf vänta te han e minst 3 år om jag hade fåt välja, o känner ju ibland att det hade varit skönt o tjäna lite egnba pengar o så men tycker inte man ska sätta barn på dagis för tidigt som de flesta gör, plus att de flesta börjar jobba alldeles för tidigt *min mening*
Men hittar jag ngt jobb så får vi se, för nu kan jag ej jobba, ska jag ta med mig Kewin dit då eller?? Hmm
Och samma människor har åsikt om att det räcker med ett barn, och är det  deras sak att bestämma, samma en annan perosn med tycker att det räcker med ett barn, ja men ber vi dem ta hand om kewin,? aldrig har vi lämnat honom till dem, bara ngn gång här hemma högst en timma men vi har varit hemma.. så om vi kan o får som vi vill blir det iaf minst ett barn till ;) En lillasyster hade ju inte varit fel medan sambon vill ha en pojke till ;)
Nehe nog om klagande idag ska jag till läkaren, rättare sgat gynekologen så får se va de säger, har ju mensvärk o haft det i ngn vecka nu, mitt emellan så kan va äl men vill ändå inte gå med så pass ont, och absolut inte så ont som ja får när mensen kommer :( Så får se va de kan  ge mig ? Ändå  tråkiga eller så e att ja måste ha Kewibn med mig, så jag hoppas han e snäll.. men det tror ja :p Eller iaf får hoppas dte.
I em blir det vila vila vila.. trött *gäsp*
Och snart måste jag väcka sonen men först ska jag sminka mig o fixa håret mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0