★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nu ger jag upp!!!

Lyckas ej få bloggen som jag vill ha den då en sida *Designa Din Blogg* har ändrat sin sida o ja ej hittar ngt som ja behöver ha för o fixa min sida, så nu ger ja fanimej upp, har sökt o letat som en galning halva kvällen o hittar dte ej, dumma han som flyttat sin sida o bytt design :/ Irriterande, men e fler som klagat på det så får se om han iaf gör dte lättare, får ju hoppas det :)

Idag fick sambon lön så imon blir det stan o shoppa lite ;) Ngt som verkligen behövs inhandlas till älsklingen är nya pyjamaser o bodys/tröjor :)
Nehe tror ja snart ska gå o lägga mig, hade varit skönt o lägga sig i hyfsad tid ngn kväll ;) Igår blev dte ju inte förrän elva då Keiwn inte ville somna.. Men ikväll somna han till slut efter lite skrik o gnäll i sin egna säng, kan ju hoppas att dte fortsättter så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0