★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Har ju glömt en sak;)

Har på en månad gått ner 3 kilo:) har ätit lite bättre än jag brukar men inte motionerat mera förutom några cykel turer tur o retur till getinge ir ca 1 mil;) och om en månad ska vågen visa minus mer än tre för nu ska jag vara ännu duktigare. Har iaf minst 15 till som jag helst vill bli av med:) så bara o sätta fart;) det ska lyckas med lite bättre mat men utan hård träning då det inte är min stil. Ja menar tre kilo tycker ju inte jag är så dåligt med tanke på vad jag ändå har ätit;) ja ja på lördag blir det kalas så säkerligen en massa onyttig mat men fram till dess ska jag vara duktig:) och veckorna efter:) nu ligger jag i sängen o ska sova så god natt

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vad duktig du är! :)

2010-06-09 @ 09:55:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0