★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vill ha ;)

Kostar 249:- på Skopunkten :) Snygga i ser sköna ut, perfekt för kalla dagar!
Men frågan e om strl 41 passar då de ej finns i större, återstår o se,
blir en tur te skopunkten de närmsta dagarna, hitta oxå dessa snygga te Kewin.
Kewins skor kostar 149:-
Idag skulle ja åkt te Getinge o tagit prover men ångrar mig o stannar hemma då jag har så fruktansvärd mensvärk, som jag hatar den. tur att man ändå har en hyfsat snäll pojke ;) Får bli Getinge ngn annan dag.
Idag kommer syster med hela familjen, hundarna lämnas här o de åker till havet, blir nog inge tur dit för mig, känns som att dagen kommer gå åt till att ligga i soffan o försöka vila.
Hoppas att vagnen är skickad :) Har mejlat dem o frågat, tias han vill tydligen oxå ha den, han sa i tele att han tror att den kommer till h-stad idag men så har jag ej fått ngt mejl att den är skickad, men det återstår o se, ja hoppas den är på väg hit :)
Grattis mamma på din födelsedag
Första bilden på mamma o Kewin ♥
Här har de oxå mkt fina skor
Puma skor 200:-
Kangaroo 174,50:-

Kommentarer
Postat av: Martina Jansson

Det va snygga skor. Ska köpa skor till Viktor nu när han ska börja dagis. 2 par gummistövlar och 2 par gympaskor.

2010-07-27 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0