★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Byte av vagnar hela tiden ;)

Tror ja måste svara på varför jag byter vagnar hela tiden, finns bara ett enkelt svar på den frågan ;)
Jag är vagngalen

Detta är min sjunde vagn ja byter till på exakt ett år, eller egentligen inte för js skaffade ju min första cangaroon innan Kewin föddes men om man räjknar på tiden man äanvänt den så e det ett år.
Den jag trivs bäst med är nog city crossen men så saknade jag svängbara framhjul så blev byte igen, men nu är det som sagt en Babytravel Amsterdam som gäller, får se hur länge ja har den eller om det blir en Emmaljunga igen, isf blir det en Nitro men jag tror ja kommer bli nöjd med denna. Ska göra ett inlägg sen om alla vagnarna ja haft.

Nu ligger Kewin i mitt knä o e trött, dumma unge kunde ju sova lite längre på morgonen istället för att vilja upp mellan sex o sju, men nej mamma ska inte få sovmorgon.

Hela dagen idag e fullspäckad, BVC vid 09:20 för spruta o vägning mm, så får cykla vid kvart i nio. Sen vid tolv skulle de komma o kolla på vagnen o förhoppningsvis köper de den så jag sen kan åka in te stan o köpa bt amsterdam o så troligtvis blir det en väska oxå, men funderar om man oxå ska ha ngn sorts dyna i vagnen så blir det ännu mysigare, men måste hitta ngn som passar o e snygg.



Tänk att idag vid nio tiden så om 1 ½ timma vaknade jag av små värkar som höll igång hela dagen o sen ikväll åkte vi in till förlossningen, kan inte förstå att det är 1 år sen redan, bebisen har vuxit o blivit en stor o söt pojke

Ska börja förbereda redan imon inför hans kalas på lördag då Tias ska jobba nätter, han jobbar just nu, o började vid nio igår, får se hur länge dte blir men förhoppningsvis inte så länge till, ska oxå ringa pappa senare när ja hinner o fråga om de kan komma tidigare o ta med sig lite bord o stolar, det de får plats med förstås ;) Sen e det massa ballonger som måste blåsas upp men det gör ja nog inte förrän på lördag, kanske ngn imon då det är då han fyller år. Men blir nog ett super kalas, o Kewin kommer förhoppningsvis bli super glad över sina presenter, hoppas nu bara atta vädret håller va dte lovar så skinande sol så vi kan va ute o barnen kan få springa o bada förstås ;) Sen blir dte ju en hel del hundar, våra två o så Nickie, Diezel, Amigo :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg o läsa mer kram

2010-07-08 @ 11:42:47
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0