★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Kewin vill inte sova. Han sitter j

4720ddf9fcae24d5423c9951f7d62193.png

Kolla varifrån!

Kewin vill inte sova. Han sitter just nu i sin gå stol o leker:) vi började vid sju tiden o försöka lägga honom, o han va på väg o somna flera ggr men vaknade till hela tiden. O det gjorde inte saken bättre att jag inte mår bra. Blev troligtvis riktigt dålig av colan :( har sprungit fram o tillbaka till toaletten hela tiden sen klockan sju. Har mått dåligt de senaste gångerna jag druckit det. Jag som älskar det. Hmm.. Måste ju ändå sluta med den. Så ni som vet kan man bli dålig av cola? Aldrig hört talas om det innan. Vi har möblerat här hemma. Blev riktigt bra. Bilder kommer kanske imon om det hinns med, tänkte jag måste ut o gå fm runda. Har ju inte varit utanför dörren idag då vi ej hunnit. Kanske kommer mamma o pappa imon med, blir kul med lite besök:) ne nu gnäller pojken i gåstolen så bäst o ta upp honom.


Kommentarer
Postat av: Tessan

usch din stackare=( är det säkert att det är colan?? du är inte G igen=) ? man kan ju må illa och kräkas av ngt man älskade innan man ja du vet=) hade ju vart roligt annars=) för er menar jag=)

2010-01-08 @ 12:45:39
URL: http://tessanjohannisson.blogg.se/
Postat av: Malin

Sötnos;)

2010-01-09 @ 11:01:25
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0