★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Imon :)

Skickas vagnen :) Kna ju hoppas att dte går fort denna gången iaf.. när vi skicka tog det ju en vecka men så va det ett antal mil extra. denna skickas från hmm.. kommer ej ihåg men det va iaf inte ca 100 mil ;)

Längtar tills den kommer :)

Sonen sover <3
Han börjar bli sjuk igen, varit tjurig o klängig hela dagen , snoret har runnit o han har nyst hela tiden :( Stackars älsklingen.. imon blir det bvc o väga mäta mm :) Spännande som alltid ;)

O imon fyller älsklinge 27 år.. så grattis i förskott älskling <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja linda heed e skit duktig!! ska bli så kul!!!



Du får gratta mattias i morgon;)

2010-01-13 @ 21:02:57
URL: http://maromer.blogg.se/
Postat av: ida

Ja jojo.... det visste jag ju att singen har ergo-sits o det.... :-) Hoppas ni blir nöjda med nitron iaf, jag kikade på en sån med först men ångrade mig sen.... ville ha en vanlig vagn är ute på landet så jag köpte en teutonia rocky och så köpte jag en "i-stan-vagn" också :-)



2010-01-13 @ 21:17:38
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0