★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Grattis min älskade son på 6 månadersdagen <3

Redan har det gått 6 månader sen man födde världens underbaraste unge <3 Kan inte förstå at ja nu har mitt underbara barn hos mig, men mer o mer längtar man tbx till just det ögonblicket man fick reda på att vi lyckats, o gå till bm o lyssna på hjärtat o kolla på ul. o sen det bästa föda barnet :) Visst det gjorde ont men va gör man inte ;) Så ja längtar som tusan efter ett barn till.. en liten lillasyster.. :) Hade ju inte varit fel men en pojke med för den delen.. älskar min underbara son så otroligt mkt, går inte o beskriva min kärlek till dig Kewin <3 Mammas underbara prins <3

Första beviset på natt vi ska bli föräldrar ♥

Första testet den 3/11 . 08

Bilden på vår son i mammas mage :)
Vecka 19 plus 0  Profil



Fortfarande i mammas mage :)
Sista magbilden :=)

Nästan första bilden
Första bilden <3

Mor & Son

Mammas underbara son ♥
Liten arg son

Första Blöjan
Första blöjan :)

Första Kläderna =))

Första kläderna..

Mor & Son

Sover gott i baljan..
Ligger o nannar i baljan..

Underbar <3

Far & Son ♥

Gos med pappa som pratar i telefon

Mor & Son ♥

Gos med mamma

Äntligen hemma!!


1 månad


2 månader


3 Månader
Oktober 2009 017_resize

4 Månader


5 Månader


Nästan 6 Månader ;)




Far & Son Busar ;))
Busar med pappa

Sötnosen e nu duktig på att sitta själv ;)


O gosa i mammas o pappas säng e mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Makkinje

Ville bara säga vilken fruktansvärt söt liten kille du har :)

Kram

2010-01-10 @ 10:57:43
Postat av: Malin

Sötaste Kewin som han växer!!!

2010-01-11 @ 10:27:42
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0