★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

idag åkte sam till sin nya ägare.

30304bb64f79096348f6044c6a2d9df1.png

Kolla varifrån!

idag åkte sam till sin nya ägare. Känns riktigt tråkigt att han lämnar vår familj, men han får det säkert riktigt bra hos sin nya ägare. Hade man haft råd och tid hade han fått bo hos mig:) men tyvärr blev det inte så. Får åka ner och hälsa på honom, nu när han är såld tänker man mkt på Zinita som jag ägde och va så dum att jag sålde. Saknar henne och ångrar varje dag att jag sålde henne. Samma sak med sanna som vi ville köpa men vi fick ej det. Världens underbaraste häst. Både sanna och Zinita är syskon till sam. Tre underbara hästar:) de tre bästa. Får ej glömma deras goa mamma sabine som vi oxå red. Härliga tider det där, då man ej va rädd för ngt, inte ens att bli avkastad;) saknar att rida. Långa turer i skogen är det underbaraste som finns <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var tider när vi flängde runt barbacka i full galopp;)



Underbara Sabine!!!!

2010-02-22 @ 14:10:15
URL: http://suomenhevonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0