★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

vill ha - Uppdaterat 15:20

Jag har hittat den, vagnen med ett stort B
Den har alla funktioner man kan begära på en vagn ;)

Har fyra hjul, två stora bak o två små snurr hjul fram men de gå o byta ut till två sk vinterhjul
Vändbar sits, barnet kan åka mot dig o framåt
Vändbart styre så du kan köra med de stora hjulen fram
Ställbart handtag
Handbroms
Stor varukorg på 24 liter
Utbytbar suflett o sittdel mm Man kan sy eget då det nästan bara är tyg
Man kan ta bort själva sufletten så när barnet blivit för lång så kan h*n åka iaf
Punkteringsfria gummidäck fyllda med skum
Sittdelen har tre olika lägen
Mkt bra stötdämpning på de små framhjulen
De små framhjulen är låsbara
Sittdelen är skålformad
Mkt fina o bra tillbehör

Kan säkert ha glömt ngn funktion o isf ni som vet vilken vagn det är skriv gärna en liten kommentar så kommer den med

Vet inte vad som hänt med min sambo men han verkar inte tycka denna vagn är så hemsk.. hihi så kanske blir det ännu ett byte, o just att man kan köpa till de extra stora sk snöhjulen gör ju att man kan ha den nu när det är snö oxå ;)





Fick en kommentar om jag ej är nöjd med scootern, jodå mkt nöjd men vill ändå byta o saknar de rörliga framhjulen så otroligt mkt, får så ont i ryggen av att behöva trycka ner vagnen varje gång man måste svänga o blir en hel del när man går i stan, så vore bättre för ryggen o byta sen så vill jag bara byta..

Kommentarer
Postat av: Linda

Bugaboo..... Men, är du inte nöjd med scootern??

2010-12-13 @ 14:09:54
Postat av: Ida

Det är ju så, har man en gång haft med rörliga hjul så vill man aldrig ha annat sen. Jag är inne på en Bee, sen när Malte är lite äldre - och ha istället för att köpa en paraplysulky tex.



Med Cam:en måste man dela den i två delar innan man fäller ihop den, det är väl typ enda nackdelen jag kan komma på med den. å andra sidan är det inte så jobbigt att det skulle få mig at inte vilja ha Buggan, allt det andra väger upp så otroligt mycket! =)

2010-12-13 @ 16:48:00
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0