★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

trött trött o åter trött

gick ju o la mig ganska sent inatt o lyckades bara sova te knappt nio imorse, e ju så när man e van o gå upp tidigt varje dag. O sen tog vi alla en tur te halmstad för o inhandla de sista julklapparna o så stövlar te mig.

Allt är inhandlat o ja har fått mig ett par snygga stövlar.

Trött i benen o fötterna o nu vill ja bara sova, men maten är i ugnen o snart ska vi äta men hade ju hoppats på att Kewin somnar snart, nu börjar man bli nådigt trött på detta, snart 2 veckor o får hoppas det är slut snart..
Dessa jävla utvecklingsperioder. Man är ju inte människa längre, det tär verkligen på kroppen o gör så man ej orkar göra ngt på dagarna..

Iaf här är receptet på den goa kycklingen :)) Receptet kommer från Anna , titta gärna in här , hon har massa goa recept !!

 

Ej min bild utan har kopierat från Annas blogg


Kommentarer
Postat av: Anna

Men va söt du är! :D jag tycker såsen till kycklingen är mumma!

2010-12-17 @ 11:49:47
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0