★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

sjuk pojke..

febern kom smygandes igår o han va gnällig o ville ej va hos ngn annan än mig o Tias.. O inatt har hanh sovit o ej vaknat som han brukar men han vakna vid halv sju o va lessen o sen tog ja in honom  våran säng i mitt knä o han somna om direkt, så nu ligger han i våran säng o sover o han har inte vaknat ännu, o ja som har släppt ut hundarnna *då brukar han vakna när de springer iväg* tänt i pannan o hämtat ved.. hmm stackars liten.. hoppas bara inte det är samma som kusinen John.. Hoppas !!!!

Tänkte ja kunde skriva vad Kewin har fått i julklapp. han har fått så mkt fint o han tackar ♥
- Skinnjacka i strl 92 av farfar & Ela
- Blå rutig skjorta strl 92 av farfar & Eva
- Blå/grå fodrade prasselbyxor strl 92 av farfar & Eva
- Ambulans av farfar & Eva
- En bil av modellen som i Bilar av mig o tias
- ritplatta av mig o tias
- låda med klossar i olika former man ska stoppa ner i den
- liten ambulans som tillhör duplo av caarina & Lennart
- Gosig vår/höst tröja strl 98-104 *tyvärr för stor så kanske nästa höst*
- Pengar
- Bestikk av kusinen John med föräldrar
- Leksak av mormor o morfar *kommer ej ihåg va det kallas*
- Docka av mormor o morfar
- Lastbil med fyra bilar som kan stå på den av kusinen John med familj
- Ladugård med djur i olika former man kan stoppa i av kusinen Ella med familj
- Myskläder av farmor
- Tomte av farmor
- Bok av ?!
- Goa innetofflor av farmor * som på bilden fast röda*
- Krokodil mjukisdjur av mig o Tias
- 45 bitar duplo av farmor
- Efter jul fick han två stolar som han kan sitta på av oss två

Säkert ngt mer ja glömt men e nog det ja kommer ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0