★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tradera!!

Imon MÅSTE jag lägga ut massa på tradera =) Har ju massa kläder som Kewin vuxit ur som ja ej vill spara, o som man kanske kan tjäna några slantar på, måste ju inhandlas regnkläder o vanliga ytterkläder till fisen plus gummistövlar.. Men tror det blir gå till affär o prova ut rätt strl först, han e ju så svår o köpa kläder te då han e smal men ändå lång, o speciellt långa armar o ben ;) men smal midja.. blir säkerligen strl 74 på höst kläderna, ytterkläder brukar ju *enligt mig* va större i strl än vanliga kläder, va ju så i våras..
Nu har man badat lite snabbt då sambon e på väg hem =) Han har jobbat kanske fyra timmar, om ens det . härligt när dte blir korta pass.. snart så blir det längre, men goa pengar ;)

Kommentarer
Postat av: tina

visst är det hopplöst med kläder till de små, både elias o axel är smala i midjan. elias har typ 80 i midjan men 86 i längd och bodysarna är 86 lagom i armläng men något stor i kroppen...

vi köpte ett fodrat regnställ på g-kås i våras i strl 74 men i realiteten var det nog en 86/92 för det är ff för stort. hopplöst de där med storlekarna, har med en del jag ska ut med på tradera men har inte riktigt förstått mig på de där ännu;)

2010-08-16 @ 09:31:17
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0