★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Härligt =))

Idag har jag varit mkt duktig ;)
Först blev det en 5 km cykeltur med Kewin bakom mig :) Och nu ikväll blev det en 5 km cykeltur till men utan Kewin och med Zima springades jämte istället, men hon ha halvt död när vi kommit halvvägs så där ska hennes motion tränas upp så hon kan följa med mig på längre turer plus att hon väger oxå för mkt så hon behöver oxå bli av med en hel del kilon ;) Så nu ska vi träna , ja o min tjej, men tänkte ja skulle prova med Tirill oxå men tror att dte nog blir en lite kortare runda då ja aldrig cyklat med henne eller så blir dte bara gå en runda..
I helgen kommer syster med familj :) De ska på wild west på lördag och så lämnar de John här så då blir det livat med två busungar ;) Men kul kommer vi säkert få =)
Ne nu ska det farmas lite sen blir det tv o Livet på bb o lite annat som är inspelat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0