★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

God natt

Ligger i sängen och ska sova. Imon ska jag och Kewin in till stan och köpa skor till honom, tossorna är både för små och funkar ej när han vill gå. Hoppas de har de skorna jag vill ha till honom. Och kanske blir det en tur till lekcenter och prova vagnen men troligtvis inte då den sko affär jag ska till ligger vid flygstaden och lekcenter vid stenalyckan så blir det för jobbigt. E ju en bra bit emellan, hade funkat om man åkt bil men inte när man åker buss. Iaf nu ska ja sova, Kewin somna halv sju o har sovit hela kvällen och hoppas det blir en lite bättre natt än förra. Btw har jag lagt in en hel del bilder på pixbox, men har ej hunnit lägga in dem här. Gör troligtvis det imon. Good night =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0