★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

4 timmars sömn

Är vad jag och Kewin fått inatt, eller rättaresagt jag, han somna sju , vakna halv tio sen fsomna han om i våran säng men så fort ja skulle lyfta över honom till sin egna så vakna han o så höll vi på säkert 6 ggr innan jag till slut fick honom att  fortsätta sova, o då va klockan halv två på natten :( Så inge mkt sömn med andra ord.
Och så blir man väckt av en sambo som trodde han glömt sin mobil i sovrummet o sprang in där o hundarna skällde o ja väckte oss, så nu e vi valna sen halv sju, med en tjurig liten pojke son redan e trött..
Men nu tror jag det e dags o byta bajsblöja ;)
Sen förhoppningsvis vill han sov alite så antingen ska ja vila en stund eller gå upp o fortsätta, iaf målningen i Kewins rum e klart :)
Skickade iväg en beställning med kläder till Kewin från H&M :)
Detta är ngt han kommer få :)
Sen e det några andra färger i pike tröjorna och några långarmade tröjor, e ju billigt där o tycker att kvaliten iaf håller så han kan ha det hemma :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Den första piké tröjan och den sista med ansiktet på har Liam=)

2010-04-20 @ 08:36:31
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte snygga t-shirtar!

2010-04-20 @ 09:07:27
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0