★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

god natt

0-7fe92b8432689c7c550323902a1a5a44.png

Kolla varifrån!

 

Denna bilden va meningen skulle va i förra inlägget som jag skrev från mobilen, men istället råkade jag skicka med den absolut första bilden på kewin, inte för att det gör ngt men tänkte jag får skicka den som det va meningen skulle med;) ligger här i sängen o försöker sova, men lyckas inte då jag har så jävla ont i magen:( varför? det har ja ingen aning, tias har ätit samma som mig idag o han har ej ont. jobbigt är det iaf. funderar mkt på huset. men har iaf bestämt att köper vi det så vill jag skaffa höns;) hade ju det när vi va små o de är ej så svåra o sköta. kanske. tips på andra enkla djur?! vill nog ej skaffa häst ännu då vi ej har råd o ja ej kommer hinna, så känns det bara dumt. iaf han ska prata med banken imon, de säger ju om vi får låna:) hoppas:-) ska kolla på det kanske på tisdag. LÄNGTAR!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0