★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

datorn sönder:(

38469fa1a03f6b8774937b886275dc94.png

Kolla varifrån!

 

Jaha nu har datorn pajat, troligtvis moder kortet:( hoppas att det inte är ngt fel på hård disken för då har alla bilder på kewin mm försvunnit:( o då blip jag jätte ledsen:( hoppas verkligen inte det. men om det är moder kortet så kostar det mkt, så då får vi välja antingen namn ceremoni eller datorn, svårt val? nej det måste bli datorn för jag vill ej riskera att alla bilderna försvinner. men vi får kolla mer imon. så ställ in er på att det kanske inte blip ngn namn ceremoni:( där ha det senare. fan vad det känns som att allt går åt helvete. hur mkt fler mot gångar orkar man med?? o vi bara bråkar hela tiden, fan dan fan säger jag bara om allt. orka mer. min älskade son gör så att man klarar av dagarna. o djuren. älskar dem otroligt mkt. sambon med men inte länge till om han inte börjar skärpa sig snart. nehe nu är det sove dags. trött i hela kroppen. jobbig dag n kväll:( skriver nästa gång antingen från mobilen eller datorn. det märker ni.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0