★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

så gulligt;-)

0-50c36b3551c00470f818a22a369f0822.png

Kolla varifrån!

 

Nu när jag skulle gå o lägga mig så kollade jag som alltid till kewin, o gissa om jag blev förvånad när han inte va ensam i spjälsängen, där låg oxå rambo:) så gulligt, rambo har börjat vilja va nära kewin mer o mer, tog inge bild för då hade jag antingen väckt kewin eller tias. men en gullig syn iaf:) men tog bort rambo då jag ej vill att de ska ligga hos honom när han sover. jaha en riktigt jobbig dag idag. kewin vaknade halv sju för mat sen la jag honom i sin säng men där ville han inte sova utan han fick sova jämte mamma:) då sov han till kvart i tio då tias ringde o väckte oss, annars hade vi säkert kunnat sova längre;-) sen fick han frukost, ej gröt då han inte gillar det så bra längre utan klöks av det:( så det fick bli ersättning. sen gick jag o kewin ut i ösregnet med vagnen, han somnade medan ja blev dyngsur:( jävla regn väder!! men imon ska det ju bli bättre:) sen hem o sitta vid datorn. har fixat med ngn annans blogg hela dagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0