★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

ork..

känner att ja ej har så mkt ork över till annat än att ta hand om kewin, bry mig om familjen, pyssla med hemmet o kolla mejlen o kolla fv.. hmm.. har mkt annat ja borde göra men just nu har all ork försvunnit. stackars zophia som aldrig får sin blogg färidg.. usch så dåligt samvete man får :/ men ska försöka hinna med imon.. inte säkert men ska försöka när sonen sover.. måstre ju få den färdig så hon blir nöjd.. o så måste man fixa sin egna blogg med, har ju en fin höst design, men vill ha en snygg vinter design.. ska vänta te babbi kommer ut med ngn snygg :-) orka ej beställa utan ja väntar, hon har en ute nu men ingen ja fastnat för.. funderar att sj fixa lite. kanske behålla den bakgrund ja har nu men fixa en snygg vintrig jul header med bilder på kewin o oss.. hmm bara o forstätta fundera.. o göra detta när man orkar o har tid.. märker nu att ju äldre kewin blir desto mindre tid får man faktiskt över till annat, för när han e vaken så vill han ha mammas fulla uppmärksamhet.. inte mig ngt emot men får inte så mkt gjort då ;) men älskar min underbara unge för det ♥

idag va vi på wapmös julmässa.. med sambon o sonen, min bror med sambo o dotter, min mamma o pappa.. skojjiiitt :) men va tyvärr likadant som på huseby. lite trist.. men hittade riktigt snygag lampor där men ush så dyra de va :/ nästa 900:- för en, glaslampa :)

nehe nu måste ja verkligen sova.. sonen kommer säkert vilja upp om allt från 7 timmar till 8 timmar.. o innan dess vill han säkert ha mat.. så hoppa ner i bingen ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du man får inte så mycket gjort med dem små=) Å nu har John ändå kommit in i det stadiet då han kana lattja runt i sin gåstol ett tag;) Men kan hittar ju alltid på massa bus!!!!

2009-11-22 @ 10:07:15
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0