★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

fortsatt fortsättning:-)

17776334a58a87839ccac433d3610507.png

Kolla varifrån!

 

Men har ngt litet kvar på den att fixa, sen måste ja fixa min med. vill ha en snygg vinter header, men det blir som sagt när ja orkar. o vid tre tiden började troligtvis kewin få ont i magen av majs puren:( o ja fick fruktansvärd huvudvärk som nu är borta efter mat o huvudvärks tabletter. sen fick vi hem massa reklam idag, coop hade riktigt snygga vinter kängor som jag iaf ska pröva, hoppas de passar:) då blip det köpa på lördag, sen en jacka på jula att ha till vardags,min andra som jag beställt från hm hoppas ja kommer snart, ska kolla om de har den i stan då får ja den tidigare:) hoppas på fint väder imon så ja o kewin kan gå ut en lång runda:) god natt:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0