★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tjosan

Nu är det en ny dag o bara 107 dagar kvar till bf, plus minus två veckor
Så det är inte långt kvar.. Hihi man längtar ju enormt, kan ju redan se mig sj ut o gå med barnvagn o sambon med.. o man funderrar hur det ska bli med förlossningen, syster o Micke va ju där igår, o det verkade mysigt, men tyvärr så va det fullt i alla rummen på förlossningen så de fick ej se ngt förlossningsrum men ja o Tias ska ju dit senare när det börjar närma sig.. Blir la i Juni vi tar en tripp dit o sen en sista i juli eller vad vet jag Juni en till 
Vi åt god kyckling sallad  o killarna åt kebabpizza från Capri =) Underbart gott. o mätt blev man, först nu börjar ja bli hungrig, annars brukar ja bli det redan tidigt på morgonen, men det har hållt sig :)

Snö o slask e det ute.. usch det började snöa igår, o sen regnade det inatt men tyvärr så försvann ej all snö som jag hade hoppats på :/ Hatar detta nu precis innan våren kommer, det kommer o går. så om ngn vecka kanske vi sitter här insnöade med flera meter snö, eller har vi vackraste vårvädret

Ja ja, posten kom o kan hoppas ja fick min deklaration för dte fungerar ej för mig o kolla på internet, ja vill ju veta hur mkt ja får tbx då ja bara jobbade några timmar förra året så bör ja ej få betala, men man vet aldrig, för förra året fick ja o sambon betala nästan 5000:- tillsammans, men han får tbx nästan 2 detta året.. o hoppas ja med :)
Eller så har det kommit ett annat viktigt brev på posten, eller varför inte två ;)

Blev föressten några nya bilder igår, tog på Tirill o lite annat men bara 'bilderna på Simba som ja laddade in, ska göra ett kollage sen.. Lite roligare då 

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Nu har jag svarat på alla frågor jag fick under frågestundet. Ta en titt på bloggen och se vad jag svara på din fråga :D



Har du fler frågor är det bara att fråga =)

2009-03-28 @ 13:55:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0