★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Måndag

Igår hade jag en sån hatar att va gravid dag
Får dem ibland o igår va en sån dag, trött o hur ja än låg i sängen så va magen i vägen o hela kroppen kändes bara inte ok..  o ja bara längtade tilsl barnet skulle komma ut bara för att kunna bli av med magen o kunna gå ner i vikt, ja som alltid varit mullig o så nu blir man ännu tjockare.. det funkar lixom inte.. känner mig inte fin ngn gång
Jobbigt o känna så o hoppas dessa veckor som e kvar går fort i riktigt rusningnsfart.. meeen det kommer de säkert ej göra utan de kommer säkert smyga fram.. först tina som ska få sin bebis nu snart o sen syster ca tio veckor innan mig. spceillt de sista tio veckorna kommer gå såååååååå långsamt
Känns absolut inte lockande..

o ja va dum nog att ej ta mina järntabletter igår o bara för det får ja lida idag men hemsk huvudvärk
 Dumma mig..

härligt o kunna klaga o ingen kan tala om för mig att vara tyst.. hehe.. det e ju lixom min blogg, min tid att få skriva va ja vill

ne nu börjar hem till gården så ska kolla på det

Kommentarer
Postat av: Alva & Ella

Kram..! Hoppas att det känns bättre snart!

Snart håller du den lilla bebisen i dina armar och då kommer du känna att det va värt det.

2009-03-09 @ 13:27:12
Postat av: Ina

Åh gumman jag vet precis hur du känner dig. Hade såna hata vara gravid dagar själv så jag bara låg o bölade.

Jag ska inte säga som alla andra typ snart e det över o snart e bebis här, just när man känner som man gör så hjälper inte dom orden. Götta dig med lite godis och något som du riktigt gillar :)

Sänder en stor styrke kram till dig och magen

2009-03-10 @ 10:48:05
URL: http://mumfor2.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0