★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lycklig <3

Allt såg bara bra ut, jag fick höra pojkens hjärtljud o dte lät som det skulle, mitt sf mått e 23 o det va perfekt. o ja hade bara gått upp 2 kilo sen ja blev gravid, just flr att ja bara gått upp 2 kilo e ja överlycklig för Kan inte va bättre, o alla mina prover såg bara bra ut Har fått en massa nya tider som kommer upp sen o så fick jag tider till föräldrakursen som vi kanske ska gå, har ej betsämt oss ännu, o ja fick oxå bekräftat att det är foglossning som ja har i svanskotan o höfterna, men i magen så är det troligtvis pojken som växer så mkt, för ja har ej ont där hon tryckte på blygdbenet utan ovanför dte på dte mjuka, o får ja ondrae så ska ja bara ringa till henne o få komma in o kolla noggrannare.. men ja ska ej oroa mig o dte gör ja inte heller..

Sen fick ja mitt moderskapsintyg som ja ska skicka imon,  o papper om amning, papper om vilket bvc vi vill välja, papper för o skriva på vem som e pappan till barnet. o liute annat skoj. hon tyckte med att ja skulle börja på vattengympa som e varje torsdag.. men får se hur ja ska göra med det.. ska ju komma in till stan med.. får fundera !!

O så tyckte hon ja skulle beställa ett stödbälte.. det va iaf skönt o ha dte på sig, fick ju testa ett där. så blir dte värre så beställer ja et.. kostar ju bara 200:- så det va ju ej så dyrt..
RSS 2.0