★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

6 Dagar Kvar <3

Inte många dagar kvar nu, o hoppas att man slipper gå över, har ju sovit gott inatt, inte sovit så bra på flera veckor, knappt ont i axlarna eller ngt sånt, o inte svettats pga värmen.. känns underbart, man e verkligen utvilad :) Kan ju hoppas att det e tecken på ngt

Går in i vecka 40 idag (39+0) weiihh  :love:
Nu e det ju nära, trodde aldrig man skulle komma så här pass långt..

Va på laxbutiken i heberg igår tillsammans med hans mamma o hennes särbo.. åt buffe,, va riktigt gott :)

har ju som sagt en hel del bilder o visa från helgen så här kommer några, resten finns på pixbox

Iaf det va en bra helg, vi va ute hela lördagen tillsammans med mamma, pappa, syster , micke o deras son john o så tias då . va riktigt mysigt.. men nästan alla brände sig.. hmm.. stark sol :p

sen i söndags va vi o hälsade på broder min, hans sambo o deras dotter.. riktigt fint de fått det i huset o runt omkring..

Min söta brorsdotter Ella med vår ena tik Tirill


Brorsdotter Ella med vår tik Tirill


Ella igen med Tirill & Deras egna hund Amigo


Källshult sjön :)


Systerson John :love:


John igen..
Ute på flotten :)

Andra badet i sjön
Badar :)

Stadig i nacken 7 veckor gammal
sötnosen 7 veckor


Min goa sambo Mattias & Min systerson John


Min :love:
Min underbara

Syster Malin rider in RainDrop *Bebis* Tredje gången med sadel








Snyggingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0