★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Fredag äntligen :)

Det finns inte så mkt man ser framemot just nu förutom sånt som har med barnet o göra, han fyllde ju 26 i onsdags o det firade vi tillsammans med mina föräldrar o min syster med sambo. Gick bra förutom min hemska huvudvärk som ej försvann :( Sen ska han fira med resten av hans släkt mm på lördag då de ej kunde i onsdags. Men får se hur det blir då min huvudvärk fortfarande kommer o går :/ Ringde bm idag o ska in på måndag o kolla upp va som e galet..  spänningshuvudvärk sa hon ?? Innebär det? o va kan man göra för o lindra det?? Panodil hjälper inge alls, inte o dricka eller vila heller :/ Men får se va dte kan va, det kommer troligtvis ta o kolla så mina värden e ok, va ju ca 5 veckor sen sista.. men då såg de bra ut. kan ju ändras..

Älskar sötast mkt o liten Hundarna & Katterna
 
RSS 2.0