★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

10:26



Inte alls sovit gott inatt :/ Huvudvärk igen O ja JAG kommer fortsätta skriva hur ja mår o inte mår i MIN blogg just för att det är min blogg ..

Kanske ska in en tur till stan idag, äta på mc donalds "mums" o gå in o kolla vagn igen.. ja ligger ju varje kväll o funderra vilken vi ska ha. just nu står det mellan city crossen o cangaroon.. tror dte iaf blir cangaroon o skulle ja märka att det är svårt o köra på skogsvägar "som hemma hos mamma o pappa" så får ja väl köpa en city cross o sätta på liggdelen där om det nu behövs :) Finns ju såna som ej e för dyra Så så blir det

Älskar min sötaste

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi har varit ute och provkört våran cangaroo i skogen just för att se hur den är..även om vi inte kommer köra terräng så mycket sen direkt.Men den funkade kanon,man kan ju även låsa framhjulet om man vill ha den lite stadigare.Har även bekanta som kör den uppe i Luleå i flera dec snö och dom är nöjda.Ska ni köpa en ny eller beg?

2009-01-24 @ 15:43:32
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Ohh kul med en helt ny..vi tyckte dom var så dyra så vi köpte en beg,men lika nöjda är vi för det.Vet dock inte om vi kommer ha kvar den sen när man ska börja använda sittdelen,får se hur det känns just då med att ärtan ska sitta framåtvänd.Kanske går bra iaf..Vi har ju en svart vagn så då behöver man inte vara orolig över färgen om det skulle visa sig bli en flicka istället..

2009-01-24 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0