★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Hur vi träffades? - Utmaning!!

Såg en utmaning hos Ida o antog den
Utmanar alla som har lust

Vad heter ni?
Heidi & Mattias
Hur träffades ni? Vi träffades när vi va ca 8 år, hans mamma va tillsammans med en av våra grannar, så vi vänner o va tillsammans av o till när vi var i den ålder, sen skickade vi brev till varandra av o till under åren, sen ingen kontakt på flera år, sen en dag skickade jag ett brev till honom tror ja o han ringde mig, sen träffades vi efter säkert 10- 12 år senare o blv kära direkt.
Är ni förlovade?  Japp men bär aldrig ringarna då min ej passar
Bor ni ihop? Japp sen Juni 2004
Har ni barn? nej men i juli väntar vi vårt första barn efter 4 års längtan o försök
Har båda körkort? Nej ingen av oss men han håller på med det.
Isåfall, vem kör bäst? Han kör som att han hade körkort då han kört i flera år, ja hatar o köra bil..
Kommer du ihåg er första kyss? Japp i soffan hemma hos hans mamma, han hade snus i munnen men det sket ja i :p
Vem sa “Jag älskar dig” först? Tror han gjorde det
Vem är äldst? Han är 1 ½ år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Lejon & Stenbocken
Vem fyller först på året? Han den 14 Januari
Vem är längst? Jag en cm längre :p
Vem sjunger bäst? Jag, men han låtsas som att han kan sjunga, han älskar att sjunga.. hehe
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp
Blev du kär i första ögonkastet? Japp då när vi träffades efter flera år
Har ni någon speciell låt? Japp.. Kärleken är med Jill Johnsson (kommer ej ihåg varför)
Har ni några “fri kort”? Nej aldrig diskuterat det
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? När vi äntligen skulle bli föräldrar
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ligger i soffan o kolla på tv tillsammans
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid men ibland när vi tänker på det
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja ca 7 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nja, det beror på..
Brukar ni bråka? Innan ja en del men knappt inget nu sen vi lyckades bli gravida
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och men tror vi mest ringer, kan bli flera ggr om dagen fast vi ses varje dag
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han finaste kroppsdel (om det nu e en kroppsdel) e ögonen, vad han tycker på mig e privat :p
Brukar nån av er prata i sömnen? Nja båda pratar väl ngn gång ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0