★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Första natten

Va ja kan minnas så sov Kewin genom hela natten utan att vakna ngn gång :)) Han hade Rambo jämte sig hela natten :)) De va så söta tillsammans så man kan ju hoppas att  Rambo vill ligga jämte honom inatt med ;)
Sj har man sovit hyfsat bra fast hostan den håller fortfarande sig kvar :/ Men börjar ju bli lite bättre iaf. Gick ju ändå o la mig vid ett tiden o vaknade halv nio o gick upp då o ändå e ja utvilad, visst lite trött men mer utvilad än ja brukar känna mig, kan ju bero på att ja sluppit springa upp till Kewin stup i kvarten :p

Sambon jobbar o vet ej när han slutar heller, men han måste handla efter jobbet, ska ju ha lite gott till nyår, bara han o ja, o så hundmat behövs.

Snart så e detta året slut, det bästa i hela mitt liv ♥ Fick världens underbaraste unge, o ja fick ett barn, det trodde vi aldrig, men nu har vi vår underbara Kewin ♥
Nästa år är det mkt som planeras, såsom pappas operation kommer bli av, Kewins namnceremoni, Kewins första födelsedag, o Johns med för den delen ;) Sen kommer vi troligtvis börja tänka lite mer på ett syskon till Kewin, tog ju 5 ½ år innan vi fick honom så lika bra o börja ;) O går det ej ja då har vi ändå vår underbara son ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

God jul och gott nytt år =)

Det var fint skrivit av dig om det där med syskontänkadet till Kewin=) blev lite rörd av det=) får se om vi också skaffar en till sen=) får se lite hur vi gör men jag hade gärna velat ha en pojke också sen har jag gjort mitt=) jag håller alla tummar och tår för er att det ska gå vägen=D kramis

2009-12-30 @ 10:44:13
URL: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0