★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Morning..

Usch en inte så rolgi natt inatt :/ Sambon kom inte hem förrän vid elva tiden, han fick skuss hem av sin mamma för att moppen la av, gick o la oss. kristina o tias somnade men inte ja o Kewin, han ville inte sova alls.. Va som ja trodde då han sovit från sju till elva, o det va för ljust när han vaknad o jag gav honom mat, hade säkert funkat om jag matat honom uppe i sängen.. hmm.. dumma mig.. men iaf jag fick till slut lägga honom i min säng o då somnade vi nog framåt halv två, sen ville han ha mat mellan fyra o fem, sist va vid tolv, så det va duktigt av lilleman =) Stolt mamma =) Men ännu stoltare om man fått sova bara liite mer,,. hihi.. sen gick vi upp nu vid halv nio, såg egentligen kan man säga att han sovit i min säng hela natten, killen ville inte sova i sin., fast att lampan va tänd.. hmm..

Mjölk det har ja nu iaf =) bara han kune äta slut på det så vore dte ännu bättre då det e jobbigt med hårda bröst :p o så kan man ju lixom inte bära honom på höger sida då det gör för ont.. Hmm.. hur gör ni när brösten e för håda o det ej går o bära barnet på den sidan eller inte alls?? vill ej pumpa ut utan att han ska få allt..

Hoppas ja får hem bärselen idag  =) Får hoppas den funkar bra..

Nu ligger lilleman här jämte på skrivbordte o jollrar bäst han kan, ja dte låter mer o mer från hans mun för varje dag o han e med mer o mer. sötnose min.. mammas prins
Hmm tänkte ja skulle lägga in en bild på en prins, men sökte på svenska prins o fick nästan bara upp bilder på carl philip.. hmm o på det engelska fick ja upp sångaren prince..

Ja ja får skippa bilden..

Älskar min underbara son & sambo

Hittade ngt som jag skulle vilja ha.. men fyy så dyrt..

här e länken iaf :)
Fanns nju både laban o tummen.. sååå gulligt... =)
men hittade laban o tummen i silver o det kostade (bara) ca 700:- 
Heidi vill ha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du få nog pumpa ändå annars kommer du har ont å ställa de i kylskåpet så kan ha de senare..

2009-08-19 @ 10:25:28
Postat av: ida

Du kan ju pumpa ut o frysa in? Super att ha vid tillfällen då man inte kan amma, tex om du vill ut själv en sväng! :-) Annars kandu handpumpa ut litegrann bara, för att släpap på trycket så att säga!

2009-08-19 @ 17:50:45
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0