★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lista vad som handlats på Gekås =)

Ifall ngn vill ha pris så fråga

  • Plysch Snuttefilt
  • 2 Pyjamas strl 56
  • Omlott body
  • Långarmad Body
  • Strumpor
  • Baggy jeans till mig
  • 2 jeans till sambon
  • Stickad tröja till mig
  • Strumpor till mig
  • Trosor till mig
  • Deo
  • Ansiktskärm
  • Självlysande stjärnor mm till sonen
  • Hjulskydd till vagnen
  • Tossor i mjukt blå tyg
  • Tvättmedel
  • Sköljmedel
  • kattmat
  • barbapappa haklapp
  • Långarmad randig body
  • Snobben skötväska
  • Omlott body alfons åberg
  • Pampers 2*3 våtservetter
  • Hundelksaker
  • Babyörngott *tuffing*
  • Matskedar till Kewin
  • Pennor
  • Reflexer  som ser ut som nallar & döskallar
  • Sopsäckar
  • Påsar
  • o annat skrams som ej e sååå viktigt

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in och säger hej

2009-09-02 @ 11:37:39
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Ina

Vad kostade själlysande stjärnor och är dom i hårdare eller mjukare material. Funderar på att sätta upp i sonens run och göra stjärnbilder.

Ha det gött. Kram!

2009-09-03 @ 20:08:49
URL: http://mumfor2.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0