★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jaha

Sonen ligger o sover men e på g o vakna, har hunnit med att dammsuga här nere, städat lite i köket o på toan, o dammat lite varstans där ja tyckte dte behövdes.
Den som nu egentligen återstår är att dammsuga uppe o bädda rent i sängarna, rensa kattlådan, o plocka undan lite till :) Men orkar man detta?! Hmm.. återstår o se va som blir gjort senare ;)

Här kommer lite nya bilder. ni får trycka upp dem så att de blir större då bilderna i denna nya designen inte riktigt får plats..

Här e lite länkar till andras pixboxar som e intressanta =)
Min systers pixbox
Min broders sambos pixbox
Mammas älskling


Min smilefis ;)

Min underbara son =)

Söt body från Name It som han ärvt av kusinen John



Syster med hennes son John (Kewins kusin )
Mamma & Son <3

Sötnosen John 3 månader

så söt =)


Lite bilder på min sötnos :)




Sitter gott i mormors knä
Mormor & Kewin

Sötnosarna Kewin & John i Johns vagn, Kewin ville ej sitta i bärselen längre o mamma fick ont i ryggen därför ligger de tillsammans i vagnen :)
Kewin o john:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0