★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Gallstensanfall igen :(

Fick mitt andra hemska gallstensanfall igår :( Så jävl ajobbigt. första gången åjte vi ju te akuten men inte igår, trodde ju det sjulle försvinna snabbt. men det varade från 18:00-23:30 .. jobbigt värre. e helt slut nu o det tg på Kewin med då ja inte kunde amma så bra igår kväll. så inatt har det blivit mat till lilleman vid tolv inatt, två, fyra, sex, åtta.. så inte mkt till sömn o så har han varit lite gnällig med..
Men nästa gång blir det att åka in, hade ej klarar det om inte mamma varit här så TACK MAMMA :love:

saknar min sötis..  han jobbar idag med. har bblivit riktigt sent för honom den senaste tiden men det beror på att de kör gräs..

sen nästa helg kommer syster o john, eller får hoppas de kommer, john ska nämligen få 3 mån vacc  på torsdag så får hoppas han ej blir dålig för då kommer de ej.. men det blir iaf sjönevads marknad vilket som.. LÄNGTAR!!!!

o helgen där efter böir man 25 år.. hehe.. blir inte så mkt firande. men litet kalas iaf.. god mat blir et med ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

när jag hade lite problem med gallstenen så sa dom till mig att man ska dricker mycket vatten att dom kanske sköljs dom kanske bort om man ha tur..

2009-08-09 @ 14:07:16
Postat av: Johanna

usch hoppas du blir frisk snart, låter inge vidare det där! ja då förstår jag varför han har så charmigt mycket hår. min kille hade rätt mycket hår när han föddes men det gick över.. han har bara hår längst ner på huvudet, ser lagom knäppt ut =D hihi

2009-08-09 @ 15:08:36
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0