★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Från

klockan två inatt har man knappt sovitngt alls :/ Haft en son som ej varit nöjd. han har smågnytt nästan hela tiden, testade o amma honom men så ville han inte riktigt ha ngn mat, åt en stund sen slutade. har varit så här de senaste nätterna att han gnytt , vet ej va det kan va då jag testat o ge honom bröstet o bytt blöja, o ont i magen tror ja inte det är, men får se hur det blir nästa natt..

kanske in te stan idag om det ej öser ner hela dagen, ska kolla en hemlig sak ;) sen kanske om man hittar några byxor till mig o så om det finns ngt på myrorna. alltid värt o kolla, va ju evigheter sen man va där.. där slipper man lixom frakten om man jämnför med tradera :p sötisen växer som ogräs.. hihi

Kommentarer
Postat av: Johanna och Leo

Vilken otroligt söt liten kille ni har!

Vilket hår:)

Önskar att min lillprins var sådär hårfager, men det kanske kommer!



Gallsten är sjuuuukt hemskt och jobbigt.

Jag fick ett extremt anfall när jag var i vecka 7 och ringde ambulans för jag trodde att jag skulle dö.

Det gjorde jag ju inte som tur var, men den smärtan är inte att leka med.

Nu har jag jätte starka mediciner hemma som jag kan ta om det skulle komma igen.

peppar peppar!

2009-08-13 @ 21:44:45
URL: http://mittlivmedbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0